17 grudnia 2014

Gran Canaria in 3 weeks

Heihei. Juz nie moglam czekac z tym postem. Musialam sie z wami tym podzielic. Pamietacie jak mowilam ze dostalysmy razem z moja mama prezent od mojego taty w postaci wakacji na Gran Canarii? Postanowilismy ze pojedziemy cala rodzina, a w dodatku zabieram ze soba bardzo wazne mi osobe. Zaczelo sie od zartu. "Fajnie by bylo jakbym z toba pojechala." powiedziala. Ja sie zapytalam mojego taty, i on powiedzial tak! Tonje jedzie z nami. Spedzimy razem 8 dni na przepieknej wyspie kanaryjskiej, Gran Canarii. Nawet nie wiecie jak sie cieszymy. Beda to najlepsze wakacje. Juz za dokladnie trzy tygodnie o tej godzinie tam bedziemy. Opalajace sie, kapiace w basenach, i swietnie sie bawiace. Najlepsze jest to, ze jedziemy zaraz po tym jak sie nasze swiateczne ferie koncza, wiec bedziemy mialy jeszcze dodatkowy tydzien wolnego od szkoly. Dzien po przyjezdzie mamy bal szkolny, wiec mamy nadzieje ze sie sie troche opalimy. To jest wlasnie moja i Tonje motywacja do treningu. Przez nastepne trzy tygodnie bedziemy sie zdrowo odzywiac i duzo trenowac. Ponizej widzicie zdjecia z hotelu w ktorych bedziemy mieszkac. Wydaje sie byc pieknie. No to odliczamy dni! 







-Wiktoria

14 komentarzy:

  1. Chciałabym tam pojechać. Bardzo Ci zazdroszczę! :)

    Jeśli chcesz wygrać kupon o wartości 30$ do sklepu internetowego BEZ DODAWANIA BANERU to zapraszam tutaj: http://sapphireblog1.blogspot.com/2014/12/giveaway-z-echopaulcom.html

    Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział, warto spróbować, może się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej na moim blogu > http://xxindestructiblexx.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, pozazdrościć Wam tylko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda fantastycznie :) Życzę Wam miłego wypoczynku :3

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że fantastyczna wycieczka się Wam szykuje. ;) na Gran Canarii nie byłam, za to na Teneryfie tak i się całkowicie zakochałam w tej wyspie, więc podejrzewam, że tamta robi podobne wrażenie. ;)
    bawcie się dobrze!
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam dwa lata temu
    Miłej zabawy
    Ja w tym roku chcę polecieć do Meksyku lub Miami
    Miło by mi było jeśli zajrzałabyś na mojego bloga, nie jest to kopiuj wklej- piszę to sama.

    Mój blog - klik

    U mnie jest konkurs ♥ Do wygrania między innymi "Zniszcz ten dziennik". Może zechcesz wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny blog obserwóje licze na rewaś ale jeśli nie chceś nie musisz

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Obyś bawiłą się dobrze :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. tez chciałabym tam pojechac
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale zazdroszczę :( Jeszcze z przyjaciółką, w takie ciepłe i słoneczne miejsce... No nic, życzę tylko miłego wypoczynku i żeby te 3 tygodnie czekania szybko minęły. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje i życzę miłego wypoczynku :) ja bym najchętniej zasmakowala innego życia niż mam teraz chociaż na chwile. Czasami mam naprawdę juz wszystkiego dość. Chciałabym wyjechać na max 2 tyg na Krete :) i tylko relaks :) zero Internetu tylko opalanie, pływanie i ewentualnie jakas dorywcza praca. Ludzie tam są spokojni, w Polsce ludzie ciągle się spieszą tam nie ma takiej pogoni. Ponadto Kretenczycy żyją najdłużej z ludności w Europie wiec jak najbardziej tam chciałabym lecieć odizolować się od szarej rzeczywistości ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, ale fajnie! Koniecznie wszystko sfotografuj :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, zawsze chciałam pojechać na Gran Canarię!
    Jeszcze w zimę się wygrzewać na plaży mając świadomość, że inni właśnie chodzą w ciepłych kurtkach, hahah :D marzenie!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam tam w zeszłym roku, 100% polecam! Pogoda super!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3