15 lipca 2015

Back from paradise

Zabawa. Slonce. Opalanie się. Lezenie. Plywanie. Muzyka. Te słowa opisują w wielkim skrocie moje wakacje. Były one jednym słowem idealne. Prawdziwy raj na ziemi. Turcja, jak zawsze goraca, i przepiekna. Codziennie po 40 stopni i zero chmur. Zabawa przy basenie o każdej porze dnia z ludzmi pelnej pozytywnej energii. Poznalam mase wspaniałych ludzi którzy sprawily ze te wakacje były wspaniale. Hotel był cudowny. Nie największy, ale za to klimatyczny. Duzo roślin, basenow i dużo jedzenia!(to najważniejsze). Obsluga przemila, i większość mówili po rosyjsku. Nie znalam zadnego słowa po rosyjsku jak tam przyjechałam, i miałam wielki ubaw jak nic nie rozumiałam co oni do mnie mówili. Na szczescie mówili rowniez po angielsku, z czego bylam bardzo szczesliwa. Animatorzy byli wspaniali, i codziennie były jakies fajne konkurencje i zabawy. Najbardziej utkwil mi w pamięci pewien taniec hotelowy który tanczylam codziennie po kilka razy.  Za kadym razem jak słucham piosenki do której go tanczylam, to od razu wspominam ten taniec, i te wakacje. Podsumowujac wyjazd był bardzo udany, i szkoda ze tak krotko. Zostalabym tam o wiele dluzej. Z reszta, kto by chciał opuszczać raj?






Moje najnowsze filmiki❤️








-Wiktoria

10 komentarzy:

  1. Chyba nikt najważniejsze jest to że się dobrze bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś tam być :) Śliczne zdjęcia, już widziałam je w filmiku, który również bardzo mi się podobał!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia cudowne! Dobrze, że wakacje się udały. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ci zazdroszcze! Widac ze swietnie sie bawilas :*

    claudiia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Woow, ale się opaliłaś! Zazdroszczę takich wakacji :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teź lecę do Turcji, ale dopiero w sierpniu :)
    To piękny kraj!
    Śliczne zdjęcia :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki :) To musiał być cudowny wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia :)
    Zapraszam na mojego bloga - Mój Blog - klik!
    Dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3