26 czerwca 2015

Poland next -->

Heihei❤️ Dzisiaj moj dzien poswiecilam pakowaniu, i nagrywaniu filmikow dla was. Chce aby pojawialy sie filmiki podczas mojego pobytu w Polsce. Beda sie pojawialy 2 filmiki na tydzien. Jade do Polski na dwa tygodnie jak juz moze wiecie z mojego filmiku o planach na wakacje. Podczas mojego pobytu moze sie pojawi kilka postow tutaj, ale nic nie moge obiecac. Jedyne co wiem to to ze beda filmiki, a reszta sie okaze w czasie. Jesli chcecie byc na bierzaco podczas mojego pobytu w Polsce to dodajcie mnie na snapchacie (wiktoriaah) i zaobserwujcie mnie na instagramie (wiktoriaaah). No to widzimy sie juz w Polsce❤️





Moj najnowszy filmik❤️
  




-Wiktoria

7 komentarzy:

  1. Na snapie na pewno będę oglądać! Udanych wakacji ♥
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłej podróży! :D Już się nie moge doczekać filmików :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych wakacji!! :) marta-martaah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji i miłej podróży!

    Zapraszam!
    http://www.wattpad.com/142151185-po-lepszej-stronie-jeste%C5%9Bmy-obcy-tu

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam w Turcji rok temu na wakacjach i kocham ten kraj! Udanych wakacji życzę! <33

    Relacja na blogu z koncertu One Direction! Zapraszam <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.com/2015/07/one-direction-concert-in-norway-oslo.html

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3