24 maja 2015

Summer is here

   crop top here // skirt here // handbag here // shoes bianco


Heihei❤️ Moj dluzszy weekend dobiega powoli konca, i juz we wtorek znowu do szkoly. Ostatni tydzien byl ciezki. Mialam dwa pisemne egzaminy koncowe, i tak sie ciesze ze juz je mam za soba. Zostal mi ostatni egzamin ustny, i koniec. Tutaj mamy tak ze dostajemy przypadkowy przydmiot, i z niego mamy egzamin. Mam nadzieje ze dostane matematyke albo angielski, ale jak znam zycie to dostane cos czego nie chce jak na przyklad przyrode albo historie. Mam dobre mysli bo juz niedlugo wakacje! Mam w planach zrobic post o moich planach na wakacje, wiec juz niedlugo sie tutaj taki post pojawi.



Moj najnowszy filmik❤️




-Wiktoria

13 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w takiej stylizacji! :) Czekam na post o planach na wakacje i zabieram się za oglądanie filmiku :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super wygladasz, gdybys nie miała napisane ile masz lat to bym ci dała z 18 :)
      andziathere.blogspot.com - moj blog


      Usuń
  2. Świetny filmik i śliczna stylizacja :) Powodzenia na ustnym egzaminie :)
    www.ala--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz w takiej stylizacji <3

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)))

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie powodzenia na egzaminach! :D
    Pięknie wyglądasz, cudowna spódnica!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka! :)
    http://herbacianeherbatniki.blogspot.com/2015/05/czas-czas-czas.html
    ~A

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne zdjecia!!:)
    http://selectedcaptures.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spudniczka. Nie wiem jak to sie dzieje, że u Ciebie słońce świeci bo u mnie w mieście nie przestaje padać już któryś dzień z rzędu. :(

    Pozdrawiam i obserwuję już jakiś czas temu :*
    Mój Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny filmik, stylizacja cudo ! <3

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3