28 listopada 2014

New in / choies

Hei kochani! W koncu piatek, i mozna troche odetchnac od szkoly. Wczoraj spadl snieg, ktory powoduje ze juz co raz bardziej sie nie moge doczekac swiat. Mysle rowniez nad zrobieniem filmiku z moimi must have na zime. Ogolnie chcialbym troche powrocic do nagrywania filmikow. Nie wiem czy sie do tego do konca nadaje, ale moge sprobowac. Wczoraj tez dostalam paczke od choies na ktora juz czekalam miesiac. W niej byla sukienka w ktorej tak na prawde mialam isc na moja urodzinowa impreze, ale jak widac przyszla za pozno. W paczke rowniez znajdowala sie koszulka ktora juz chcialam miec od dluzszego czasu. Bardzo mi sie podoba, i jest totalnie w moim stylu. Zycze wam milego weekendu!

                                                                            koszulka- tutaj // sukienka- tutaj






-Wiktoriaah

22 komentarze:

  1. Podobną sukienkę, ale dłuższą zamawiam z new dress :) Sliczna jest !
    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka genialna, może ją sobie zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta sukienka

    - http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka <3
    kofanaxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka moim zdaniem trochę krótka ale genialną ma górę ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest cudna ;c :) zdjęcia śliczne a u mnie śniegu brak. :)
    Zapraszam na nowy post;
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM TĄ FIRMĘ <3 <3 ZAPRASZAM Chciałam Was wszystkich bardzo Serdecznie zaprosić na mojego bloga
    Jeśli ci się spodoba zapraszam do obserwacji i komentowania. Za każdy komentarz bardzo dziękuje http://soblueeyes.blogspot.com/2014/11/pomys-na-outfit.html
    SOBLUEEYES.
    BLOG PROSTO Z SERCA♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cudna sukienka!!! Ja też chcę śnieg... Fajne ciuszki :) miłego weekendu buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. No piękne rzeczy!
    Cudownie wyglądasz w tej sukience :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy. Piękna ta sukienka.
    Dlaczego u mnie nie ma śniegu ;c ? Oczywiście, nagrywaj! Uwielbiam twoje filmiki! Wg mnie się do tego nadajesz.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka mega piękna *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też spadł śnieg! :D Tylko szkoda że już stopniał ;__;
    piękna sukienka, cudownie w niej wyglądasz *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka jest bardzo ładna! Bardzo lubię oglądać Twoje filmiki, według mnie sie nadajesz.
    Z niecierpliwością będę czekać na nowy filmik ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie wyglądasz w tej sukience ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka! U mnie niestety nie ma śniegu... zdecydowanie przydały by się już święta bo przez szkołę nie ma na nic czasu...
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. A u mnie deszcz :/ Czekam na filmiki, jestem pewna, że się nadajesz! :)

    http://gorska-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie jeszcze śniegu nie ma, a szkoda ;/.
    Śliczna ta sukienka ♥

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta sukienka jest śliczna, wyglądasz w niej elegancko i zarazem dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3