9 listopada 2014

Busy

Hei kochani! Mam straszne wyrzuty sumienia ze tutaj nie pisalam przez prawie tydzien, ale ostatnio sie tyle dzieje i niestety ja nie mam na to wplywu. Za tydzien wystepy taneczne do ktorego sie przygotowujemy praktycznie codziennie. Do tego dochodzi nauka, i przygotowania do egzaminow ktore mamy juz za dwa tygodnie. Wszystko sie dzieje tak szybko ze na prawde nie nadazam. Moj weekend spedzialam z Tonje, na treningach oraz na ogladaniu filmow. W piatek padal snieg po raz pierwszy i na niego widok nie za bardzo sie ucieszylam.. No coz jutro nowy tydzien, i znowu duzo treningow. Obiecuje wam ze jak wszystko sie uspokoi, to bede blogowala duzo czesciej. Mam nadzieje ze wasz weekend byl rownie udany, i zycze wam milego wieczoru :)

                                                                                    Zdjecia z piatku





-Wiktoriaah

19 komentarzy:

  1. świetny post :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia na treningach i egzaminach :)) Ja na szczęście mam jeszcze dwa dni weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. rozumiem Cię, ja też mam ostatnio masę spraw ;__;
    genialne zdjęcia! :D
    powodzenia na występach :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chce już święta! :)

    dianaashe.blogspot.come

    OdpowiedzUsuń
  5. O u Was już śnieg. ;D Fajnie go zobaczyć na razie tylko na zdjęciach. xD Powodzenia na egzaminach. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i w egzaminach i w występach tanecznych!

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam zazdroszczę śniegu. Kocham śnieg. U mnie też cały czas coś się dzieje i trudno to wszystko pogodzić z blogiem. Śliczna kurtka. Widzę, że u ciebie już świąteczne klimaty haha

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia na egzaminach i sukcesów w tańcu <3

    Pozdrawiam,Roksana

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też praktycznie nie wchodzę na bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia! :)
    Super zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah super ; D

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak samo jak osoba wyżej życzę ci powodzenia na egzaminach :)
    Mam nadzieję, że z konkursu przywieziesz jakieś fajne zdjęcia a może nawet filmik jak tańczycie ^^
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zaczął się właśnie sezon na sprawdziany :( Powodzenia na egzaminach! ;*
    Zapraszam do siebie :) http://agata-baczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia, fajny wielki mikołaj XD

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam nadzieję, że w Polsce chociaż na święta spadnie śnieg xD

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcie z mikołajem :D mam nadzieję, że występ się uda(ł) :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pierwszy raz na twoim blogu i jest bardzo fajny :) Obserwuję :) Widzę że masz dużo obserwacji wow gratuluje wytrwałego pisania postów :)zapraszam do siebię :)
    http://olaa-olaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3