24 sierpnia 2014

Back to school outfits

Heihei. Wiem ze wy w Polsce macie ostatni tydzien wakacji, wiec korzystajcie ile mozecie! Z tej okazji postanowilam wam przedstawic trzy outfity ktore sie moga nadac na pierwsze dni szkoly. Kazdy jest inny, i mam nadzieje ze ktorys wam wpadnie do gustu. 

1.
bluzka- KLIK // spodnie- KLIK // okulary- KLIK

2.
top- KLIK // spodnica- KLIK // kolczyki- KLIK // buty- KLIK

3.
sukienka- KLIK // sweter- KLIK // okulary- KLIK // bransoletka- KLIK







Ktory z outfitow spodobal sie tobie najbardziej?






-Wiktoriaah

17 komentarzy:

  1. Pierwszy i trzeci to idealne dla mnie! :) Poklikałam.

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie sa ładne, ale trzeci najlepszy! ;)
    Malowanetulipany. Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie ładne, ale trzeci najlepszy! ;)
    Malowanetulipany. Blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. najładniejszy trzeci ;) poklikam jak będę na komputerze ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwsza stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu ;))
    świetne ciuchy <3
    poklikałam,

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Drugi najlepszy ! uwielbiam takie spodnice:)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy i trzeci zajebisty :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PIERWSZY WEDŁUG MNIE NAJLEPSZY :)

    seebil.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne są, ale najlepszy pierwszy! :) Powodzenia w szkole! :)
    mmadzikk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy i drugi najlepszy ♥

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy jest świetny, ale wszystkie trzy mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zestawy. Podobają mi sie 1 spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten pierwszy przypadł mi do gustu! Ale reszta też jest śliczna! :)

    Szkoła tuż tuż, a więc zapraszam na post "Back To School" :3
    http://la-vie-est-cruelle.blogspot.com/2014/08/back-to-school-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni najlepszy tylko bez tej bransoletki :)

    navyapparel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni chyba najfajniejszy :-) Poklikałam :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3