27 czerwca 2014

Unexpected trip

Hej kochani. Dzisiaj bylam u Aleks (jej blog- klik) i tak sobie siedzialysmy az nagle zadzwonila do mnie moja mama. Powiedziala "Szybka dezycja, chcesz dzisiaj jechac do Polski?" Ja bylam w lekkim szoku, i zapomnialam odpowiedziec. Za to Aleks odpowiedziala za mnie "taak!" hahah. Jade dzisiaj w nocy z wujkiem i jade na cale trzy tygodnie. Nadal nie moge w to uwierzyc ze juz jutro bede w Polsce. Mam plan spedzic jak najwiecej czasu z rodzina i przyjaciolmi bo tak sie za nimi wszystkimi bardzo stesknilam!  Niestety nie biore ze soba lustrzanki, wiec jesli juz sie beda pojawiac posty, to bede ze zdjeciami z telefonu. Mam nadzieje ze zrozumiecie to ze nie bede juz tutaj pisac tak czesto, i ze poczekacie do mojego powrotu.








I zycze wam jeszcze udanych wakacji, bo wiem ze od dzisiaj wiekszosc z was je ma.





No to widzimy sie juz w Polsce! :)





-Wiktoriaah

26 komentarzy:

  1. Jak fajnie widzieć czyjś entuzjazm na przyjazd do Polski. Oczywiście chyba każdy zrozumie jak odpuścisz sobie trochę bloga, spędź miło czas z bliskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego pobytu w Polsce :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych wakacji życzę! :)



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku no pewnie, że będę czekać ! Miłego pobytu w Polsce i niezapomnianych tych 3 tygodni :) Odpocznij i spędź najlepsze chwile z bliskimi. Świetną niespodziankę ci mama zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co za super niespodzianka <33
    udanego pobytu życzę :*
    śliczne zdjecia *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji w Polsce, świetna niespodzianka! :D Czekam na zdjęcia choćby z telefonu haha :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twój blog :)
    Bardzo ładne zdjęcia! :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś śliczna! ;) super, że tutaj przyjeżdżasz ;D
    udanych wakacji! <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę ci udanych wakacji ! Szkoda że nie przyjedziesz do wakacji :) Fajnie że jedziesz aż na dwa tygodnie ! :)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetna niespodzianka! Miłego pobytu w Polsce życzę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, fajnie że będziesz w Polsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej wspaniała niespodzianka! Baw się dobrze! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. WOOOOW! Ale świetna niespodzianka. Miłego pobytu w Polsce!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/06/summer.html nowa notka! :) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;) prosiłabym również o klikanie w baner po prawej lub w linki do poprzedniego posta to dla mnie ważne ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego pobytu :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna szukałam tak inspirującego i ciekawego bloga! Genialny post i oczywiście blog! :) <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    (bardzo Cię proszę o kliki w najnowszym poście i odwdzięczenie się komentarzem)
    z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś i śliczne zdjęcia , ale nie przerabiaj ich tak mocno ;*

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post <3
    http://mytruefacee.blogspot.com/ zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  19. oo gratulacje z okazji wyjazdu do Polski :)
    www.mikaaach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie że bd. w polsce!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, w takim razie życzę udanego pobytu. :)

    dodatki-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie odkryłam twojego bloga, i jesteś mi od razu sympatyczna! Ciesze się, ze jedziesz do polski, ja muszę jeszcze trochę poczekać
    ;/
    nataliasdilemmas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3