21 kwietnia 2014

Visit post


Cześć kochani!


Nazywam się Nikola i prowadzę bloga razem z moją przyjaciółką Klaudią (TUTAJ).Pochodzę z małego miasta Bieruń. Bloga prowadzę naprawdę niedługo, ale nie jest to mój pierwszy blog więc jestem trochę obeznana. Ale teraz do tematu. Razem z Wiki stwierdziłyśmy, że napiszę tutaj visit posta i poopowiadam o sobie, Wiktori, o blogu itd. a więc.... Na bloga Wiktori trafiłam chyba 2 miesiące temu poprzez bloga Mariki u której Wiki także robiła Visit posta, po przeczytaniu posta o Wiktori od razu pomyślałam ,, wow, koniecznie musze obejrzeć jej bloga '' i tak to się zaczeło, kliknełam w adres bloga, zagłębiłam się w jej posty i stwierdziłam, że Wiki to mega zakręcona i pozytywna osoba a jej filmiki na yt tylko mnie w tym utwierdzały.Postanowiłam napisać do niej i lepiej ją poznać, odpisała mi i chwile pisałyśmy a później gadałyśmy razem na tiny na których miały być tez Lucy i Marika.Wiktoria jest chyba najbardziej wygadaną osobą jaką znam ! Jeśli już zacznie gadać nie ma końca- serio, nawet jak nie ma tematu to i tak gada, śpiewa itd hahaha oczywiście to jej zaleta, bo przynajmniej nie da się przy niej czuć niezręcznie.






A teraz może coś o mnie, a więc jak już wiecie nazywam się Nikola i mam 17 lat w wolnych chwilach uwielbiam spotykać się z przyjaciółmi, przeglądać różne ciekawe strony które mnie inspirują i pisać coś na blogu co sprawia mi niewiarygodną radość, bo mogę przekazać tam cząstke siebie. Myślę, że każda blogerka ma coś takiego, że chce jak najczęściej pisać posty i przekazywać coś konkretnego swoim czytelnikom.



-Nikola

9 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia ;)

    http://ronieandmary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na blog Wiktorii trafiłam przez filmik chyba z ferii na YTB :)

    fallinlovewithdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia, chętnie odwiedzę bloga :)

    http://naomi-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zaraz odwiedze twojego bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kocham Wiktrorie właśnie za to że jest tak pozytywnie zakręcona i tak świetnie pisze na Nikole też wpadne bo wydaje się być świetną osobą http://linkaexcept.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nikolu, świetnie piszesz! Już wpadam na Twojego bloga. ;) Co do Wiktorii to mam takie samo zdanie jak Ty. Jest ona mega pozytywnie zakręconą osobą i zaraża oraz przyciąga tym do siebie ludzi. Na filmikach nie pozuje cały czas z poważną miną, tylko chętnie się wygłupia i za to właśnie wielbię jej bloga. Ja niestety nie miałam okazji poznać osobiście, bliżej Wiktorii ale kto wie, może kiedyś mi się uda! :)
    http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3