8 marca 2014

Party outfit #2

Heihei! Ten tydzien minal mi naprawde szybko i bardzo fajnie. Dostalam wczoraj spowrotem sprawdziany z niemieckiego, i z jednego dostalam 6, a z drugiego 5+. Jestem bardzo zadowolona z siebie, i oby tak dalej. Nareszcie weekend! Tak dlugo na niego czekalam. Wczoraj caly wieczor spedzilam na ogladanie pll, bo ostatnio nie mialam wogole na to czasu. Dzisiaj jade na urodziny do Oli (jej blog-klik) do Drammen. Bedzie napewno fajnie i juz sie nie moge doczekac! Zdjecia z imprezy wstawie pewnie jutro. Wczoraj przyszla tez do mnie paczka z choies w ktorej byla spodnica i crop top. Wlasnie zamowilam ten outfit na urodziny Oli, ale chyba jednak pojde w innym stroju i postawie na biel.






                                                                       bluzka - klik / spodnica - klik





Jak wam sie podoba outfit?





-Wiktoriaah

31 komentarzy:

  1. Świetny ten outfit! Miłej zabawy :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj podoba się, podoba!
    Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu ty jesteś taka ładna?? :d

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja ;)
    masz śliczne włosy :D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz ślicznie !
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny outfit i oby tak dalej z ocenami! ♥
    Uwielbiam twój blog
    Zapraszam do siebie!
    http://tusiaczegblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja. Bardzo mi sie podoba.

    alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny outfit. <3 Gratuluje szósteczki i piąteczki teeż :))
    http://ola-ollaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest + masz boskie włosy!

    Zapraszam do mnie! :)
    http://zajacz3k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna jesteś dziewczyno !
    śliczny ootd :)

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny top ;3 Gratuluje ocen :)
    http://nelka-neelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny ten outfit ;)
    Udanej zabawy na urodzinach! ♥

    ♥MÓJ BLOG - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna spódniczka!



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. KOcham cię :* ostatnio wchodzę na ciebie częściej niż Lucy !!!! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG ta spódniczka jest boska tak samo jak reszta stroju.
    Obserwuje i liczę na rewanż ;)
    http://dorte-life-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz! :)

    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję takich dobrych ocen :D
    outfit jest świetny <3
    życzę udanej zabawy :)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny crop top ♥ obyś dalej jechała na takich ocenach- nie to co ja ;p

    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ! Świetny blog <3
    Zapraszam do mnie proszę poklikaj trochę ! Będę bardzo wdzięczna ;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ta bluzka jest mega <3
    http://alexandreja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ta bluzka jest mega ładna <3
    http://alexandreja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ta bluzka jest mega ładna <3
    http://alexandreja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne masz włosy fajna bluzka
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny outfit! Świetny blog. <3

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam. :)

    http://t-o-r-r-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki kupiłaś rozmiar kurtki tej co jest na głównej ? Bo chce kupić i nie wiem jaki rozmiar a jestem mniej więcej taka jak ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3