16 stycznia 2014

Prom 2014


                                                                              hej kochani <3

Bal, bal i po balu. Te 4 godziny tak szybko minely, jak nigdy. Myslalam ze minela tylko godzina. Czas tak szybko zlecial. Ten wieczor byl niesamowity! Dawno tak dobrze sie nie bawilam. To byl najlepszy bal dotychczas. Tutaj bale nie wygladaja tak zupelnie jak bale w filmach, lecz bardziej jak dyskoteka. Jest DJ, i leci dobra muza caly czas. Wyszalalam sie na maxa. Skakalismy wszyscy jak opetani, wystrzelali nam confetti, bylo poprostu idealnie. Juz nawet nie pamietam z iloma chlopakami tanczylam, haha. Wszyscy tanczyli ze wszystkimi. Gralismy w butelke, robilismy zdjecia, tanczylismy na scenie,  i naprawde swietnie sie bawilismy. Pod koniec puscili powolna piosenke. Myslalam ze z nikim nie zatancze, ale taczylam z takim kolega, ktory za bardzo mi sie w sumie nie podoba, ale ok. I potem jeszcze z moim takim bardzo dobrym kolega. Tak ogolnie, to nie lubie za bardzo takich powolnych tancow, ale w sumie moga byc. Juz sie nie moge doczekac balu za rok, gdzie bede miala suknie do ziemi! 








                                  przepraszam za jakosc na niektorych zdjeciach, ale byly robione telefonem.




Jak wam sie podobaja moja sukienka, lub innych dziewczyn?






-Wiktoriaah

41 komentarzy:

  1. No, wszystkie wyglądacie pięknie :) Te grupowe zdjęcia są śliczne <3
    Też bym chciała taki bal :)

    http://our-womenly-style.blogspot.com/2014/01/087cinnamon-rolls-moje-pysznosci.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska ta sukienka. Nie mogłam się doczekać kiedy zobaczę ją w pełnej okazałości. <3
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko, bosko i jeszcze raz bosko *u* Wszystkie macie śliczne sukienki.
    Ja już powoli szykuję się na komers, który mam w czerwcu. xD
    Kupiłam sobie buty, ale jeszcze nie mam sukienki, hahah (y)

    neopoltiandreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądałyście! *_*

    http://emilkaimartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne sukienki, wyglądacie jak księżniczki *_* zazdroszczę, też chętnie bym się wybrała na jakiś bal ;)
    zapraszam do mnie http://mojemaletworczeja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. miałyście wszystkie piękne sukienki i same pięknie wyglądałyście <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałyście. Każda miała taką piekną sukienkę ! <3

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie wygladalyscie jak gwiazdy :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie miałyscie śliczne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wyglądałyście cudownie! ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że u mnie w szkole nie ma takich balów. Fajnie, że dobrze się bawiłaś.
    Miałyście śliczne sukienki <3

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie wyglądałyście prześlicznie!



    poklikasz mi w baner CHOIES?

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale wy jesteście śliczne i w dodatku w tamten wieczór wyglądałyście bardzo magicznie, aww ♥

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, jakie ślicznotki! *___*
    I piękne sukienki wszystkie miały <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post o moich air maxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale bym chciała, żeby w polsce też coś takiego było!
    ślicznie wyglądacie :)
    zapraszam:
    marcziii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. księżniczki! <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zdjęcia!!!
    widać, że zabawa się udała no bo zabawa to zabawa ♥

    zapraszam do mnie
    just--believeinyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne jesteście!
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze marzyłam o takiej sukience :o

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie sukienki CUDOWNE! *.*



    http://enemiesblogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jesteście! Cudne sukienki!
    Staram się o współpracę ze sklepem Sheinside, pomożesz mi zebrać kliknięcia?
    Musisz tylko kliknąć w banner, pomożesz mi?
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jejku jakie wy wszystkie piękne, zwłaszcza w tych sukienkach <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie piekne sukienki ! :3
    Musialo byc fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Księżniczki :) Wszystkie przepięknie wyglądacie.

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga :)

    zapraszam do mnie : http://dailykamila.blogspot.com/
    A przy okazji jak byś można odzwiedzić bloga koleżanki! Ona dopiero zaczyna : http://dailyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądacie, miałaś świetną sukienkę! Zapraszam do siebie na bloga, obserwujemy? :)

    www.blondeallaround.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz, śliczna sukienka <33

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne sukienki ale najbardziej podoba mi sie twoja .Jestem pierwszy raz na tej stronie ale czuje ze bede czesciej wchodzic. http://świat-justy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale miałyście przeeeeecudne sukienki ♥♥

    MÓJ BLOG <- KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądałaś! :)
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczę się tym samym :D
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. wow śliczne miałyście sukienki! nie umiem wybrać najładniejszej :c
    zazdroszczę takiego balu, u nas w szkole jest taki tylko na koniec 3 klasy gimnazjum
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądałaś :) Twoje koleżanki również!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wygladalyscie :)

    Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam wiec bedzie mi milo jesli zajrzysz ;D
    www.ofc-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, ale u mnie lepiej było:D sama zobacz:D
    www.rzemlik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3