20 listopada 2013

Much better



                                                                              hejjooo <3

Dzisiaj sie obudzialam tak szczesliwa, a to tylko dlatego, bo juz mnie nie bolalo buzia. Moglam juz rozmawiac, smiac sie, jesc bez bolu. Ta masc jest niesamowita, i dziala w blyskawicznym tempie! Ktos sie mnie pytal jak ona sie nazywa, wiec masc sie nazywa ''afta'', i polecam wam ja z calego serca, bo jest najlepsza! Jutro jak wiecie mam egzamin semestrowy z norweskiego, ale nie mam za bardzo jak sie do tego przygotowac, bo w dopiero jutro dostaniemy tematy do wybrania. Przeczytalam pare stron w ksiazce z norweskiego o tym jak sie pisze artykuly itp, ale ja to umiem, plus ze mozemy zabrac ta ksiazke jutro na egzamin. Jak moze tez wiece w nastepnym tygodniu mam trzy nastepne egzaminy, wiec odrazu przepraszam za to ze nie bedzie czesto postow. Nie wiem czy wogole bedzie jakis post przez te cztery dni (poniedzialek-czwartek), dlatego teraz chce to troche nadrobic, i teraz pisze praktycznie codziennie. Mam nadzieje ze zrozumiecie. Dzisiaj mialam jechac do kina na film The Hunger Games: Catching fire, ale przelozylysmy to z Tonje na piatek, wiec w piatek postu nie bedzie, bo wroce jakos pozno do domu. Zyczcie mi powodzenia na jutrzejszym egzaminie!

                                                                    ja + nauka = true love <3



A wy byliscie na tym filmie w kinie, lub macie zamiar isc?




-Wiktoriaah

21 komentarzy:

  1. Powodzenia na egzaminie! Ja też idę w piątek na Catching fire! :3
    colorful--wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah to dobrze, że już Cię nie boli ! I trzymam kciuki za Ciebie i Tonje ..

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna notka naprawdę
    zapraszam na bloga http://goodaay.blogspot.com/ dopiero zaczynam przydał by się komentarz kogoś z większym stażem
    + ja już obserwuje mam nadziej że ty tez

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia !! :*
    http://firsttendayy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na teście trzymam kciuki :)
    a ten film jest ponoć fajny
    kami-kamiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia ^^ Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :) na pewno napiszesz najlepiej :D

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. również obserwuje :)
    ładne zdjecia :P

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia!
    na pewno dobrze Ci pójdzie,
    nie martw się :)

    poklikasz w baner sheinside
    po prawej stronie na moim blogu?
    to dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja idę na ten film. Jestem wielką fanką trylogii Susan Collins. Powodzenia na egzaminie!
    Obserwuję i zapraszam do mnie.
    zajaczek111.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam na "Wyścig" a mam zamiar iść na "Igrzyska śmierci - w pierścieniu ognia" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się,że juz lepiej z twoją buzią :* A egzamin pojdzie Ci na pewno dobrze.My wierzymy w Ciębię <3
    Zapraszam:
    shop-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No to powodzenia na egzaminie :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno dostaniesz 6+ Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia na egzaminie. :D Na pewno sobie poradzisz. Heh fajne zdjęcia.; p

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że już cię nic nie boli :)
    Powodzenia na egzaminie, na 100% będzie dobrze!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że już nic nie boli :) Super zdjęcia :)


    Zapraszam do mnie: http://iamagnez13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3