2 października 2013

Rhodos

Okolo 4 miesiace temu bylam na wakacjach na Rhodos. Jakos do tej pory nie przyszlo mi do glowy zeby napisac o tym, ale moj tata mi to zaproponowal, wiec w sumie stwierdzilam ze to nie jest zly pomysl. Wiec bylam tam od 9. czerwca do 16. czerwca, czyli bylam tam przez tydzien. Pojechalam tam z moimi rodzicami i bratem, oraz ze znajomymi rodzicow. Pogoda byla wspaniala, oprocz jednego dnia, bo niestety padal deszcz. Bylo po 30-35 stopni codziennie, wiec bylo goraco. Hotel byl przepiekny! Nie za duzy osrodek, nie za maly, w prost, idealny! I jeszcze mielismy gratis wstep do hotelu obok, i tam byly takie wielkie zjezdzalnie, i taki park wodny. My pojechalismy do takiego hotelu, co jest tylko i wylacznie dla skandynawskich krajow, jak Norwegia, Szwecja, Dania, Finlandia, wiec tam zadnych innych polakow nie spotkalismy. Jesli chodzi o to czy kogos poznalam, to poznalam takie dwie dziewczyny z Norwegii, ale poznalam je 2 dni przed wyjazdem do domu, wiec z nimi nie nabralam jakiegos wiekszego kontaktu. Poznalam tez takiego chlopaka z Dani, tyle ze on tam pracowal. Mial na imie Nicholas, i byl mega przystojny jak dla mnie, bo ja kocham taka urode, hahah. I mam z nim nadal kontakt :) My pojechalismy tam zeby odpoczac, a nie zeby zwiedzac. Wiec przez te prawie wszystkie dni, kapalismy i opalalismy sie. Chociaz jednego dnia pojechalismy do roznych miast, i jedno z nich nazywa sie Lindos. Jest to przepiekne miasto, i tam wszystkie budynki sa biale. Jak moi rodzice tam byli 3 lata temu, to spotkali tam Roberta Kochanka. Pewnego dnia polecialam tez z tata parasailing. Bylo mega fajnie, i nawet sie nie balam. Weszlam  tez na taka wielka gore, i szlam 30 min w jedna strone. Bylam upocona, i tak zmeczona, ale bylo warto, bo widok byl niesamowicie piekny. Jak szlam na dol, to widzialam jaszczurki, i zmije, piszczalam tak glosno ze masakra. Ja sie panicznie boje takich zwierzat. Ale ogolnie jestem mega zadowolona z wyjazdu, bylo mega fajnie, i napewno tam kiedys wroce! Wiec z calego serca wam polecam Rhodos!

                                                                 widok z naszego balkonu
                                                              to sa te zjezdzalnie w drugim hotelu

to jest wlasnie widok z tej wielkiej gory na ktora weszlam




                                                                           parasailing z tata :)
                                                                                w Lindos


 

         na plazy 

       ja z Nicholas'em :) tak wiem, on ma tutaj dziwna mine xd






Przepraszam za niektore zdjecia, bo nie wszystkie byly robione lustrzanka, niektore byly robione moim telefonem :)


Hotel nazywa sie Blue Village - Atlantica Aegean Park, ktory wam z calego serca polecam! Te wakacje byly bardzo udane :)


Ask - klik
Fanpage - klik


Wy tez moze byliscie na Rhodos?



-Wiktoriaah

20 komentarzy:

  1. super zdjecia <3


    obserwuje i zapraszam do mnie:


    http://uncapriccio.blogspot.it/

    http://uncapriccio.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i bardzo ciekawy blog , napewno będę tu wpadać częściej ! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/
    Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam więc zapraszam!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, myślę, że musiało być wspaniale! Rodos i Lindos są przepiękne, też tak kiedyś byłam. :) A focie bardzo ładne :))

    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jeja, ale cudownie miałaś, też bym chciała tam być :3
    zdjęcia cudowne <3
    http://oo-mini-kaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ! < 33
    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszę ci tych wakacji :D

    sycaaaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne miejsce :D Piękne zdjęcia :D
    Miło zapraszam do nas:
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać jak tam pięknie :) Ja nie byłam, ale bardzo bym chciała :D Super zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie - blog o psach ale nie tylko ;)
    http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja! Widać, że bawiłaś się super. :)
    Świetne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pięknie!! W jakich jeszcze krajach byłaś??

    -laura

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!Też mi się marzy taki wyjazd:)
    świetne zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  13. jeeej jak pięknie!
    zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ci zazdroszcze piękne widoki i wogóle super!!! i że nie bałaś się iść na parasailing
    wow



    kami-kamiko.blogspot.com




    kami-kamiko.blogspot.com






    kami-kamiko.blogspot.com






    kami-kamiko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie tam! Jeju masz genialny styl!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejuu jakie przepiękne widoki! No i też przepięknie wyglądałaś :3
    obserwuję :)

    http://paaulinkax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku, ale tam pięknie :3
    Super zdjęcia!
    http://theshopaholiclove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam 2 lata temu było meeega<3333333333

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3