12 października 2013

Jesienny nastroj



                                                                                hejj

Dzisiaj pojechalam do miasta w zasadzie po buty na zime juz, ale niestety nie znalazlam takich jakich ja chcialam. Niedawno wrocilam do domu, i zaraz sie przebiore w jakies wygodniejsze rzeczy, i bede sobie chillowac do konca dnia. Wczoraj obejrzalam film ''I ze cie nie opuszcze'', bo ktos mi pod ostatnim postem go polecil, i musze wam powiedziec ze sie poryczalam. Byl przepiekny! Polecam go wam bardzo, jesli jeszcze go nie widzieliscie. Dzisiaj tez chyba jakis film obejrze, i tez dramat, bo ostatnio jakos lubie dramaty. Pewnie obejrze jakis ktore inne osoby mi polecaly pod ostatnim postem. I do tego orzechy i kawa mrozona <3


                                                                                mniam 


A wy co dzisiaj robiliscie?



-Wiktoriaah

25 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia. ;)
    Ja dzisiaj uczestniczyłam na zbiórce dla pieskow. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesteś ♥
    Leże i czytam książkę :)

    ania3231.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety przeziębiona :x

    naaikoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u babci haha :D Ooo widze orzechy takie jak miała Lu ;)
    julieandsophie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. narobiłaś mi ochoty na kawę !
    przez ciebie nie będę mogła po niej spać ;)
    śliczne zdjęcia :D

    zapraszam do mnie;
    fashionandfashionblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. MNIAM MNIAM TE ORZESZKI ! :)

    zapraszam do mnie :) http://blacksheep078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dzisiaj w sumie jedynie odpoczywałam po ciężkim tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też byłam w mieście *.* po buty i kurtkę zimową :) teraz siedze i ogładam blogi ^^ Śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie będę teraz tylko odpoczywać i uczyć się ale i tak fajnie bo w poniedziałek nie idę do szkoły ;)
    http://wera--wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w mieście z koleżanką cały dzień ;)
    Też oglądałam ten film, świetny jest!
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały dzień w domu byłam :)
    Śliczne zdjęcia.

    http://black-cherry-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam twój uśmiech :3
    ja miałam przyjęcie urodzinowe siostry
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehehe, mniam mniam <3
    Fajnie tak sobie odpoczywać, ja też właśnie odpoczywałam i czytałam książki :)

    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. MAM PYTANKO ; JAK TO ZROBILAS ZE JAK OSTATNIO TU ZAJRZALAM MIALAS STATYSTYKI CHYBA 2000 TYS A TERAZ NAGLE 40000 TYS ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądalam też ten film i też płakałam :D :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia, jesteś taaka śliczna :)
    Pozdrawiam ;*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie oglądałam tego filmu, może dzisiaj jak będę się nudzić to obejrzę :)

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też oglądałam ten film ;o <3 kocham kawę :3
    obserwuję, liczę na rewanż ;d
    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze tego filmu nie widziałyśmy ale może jak kiedyś jeszcze będziemy miały okazję to obejrzymy go ;D Zapraszamy na nowy post www.gangetpolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. i to uczucie gdy okazuję się że to właśnie ty poleciłeś ten film. Zwycięstwo życia!!!!
    Ja się na nim tak poryczałam, że zatrzymałam film i chodziłam po całym pokoju tłumacząc samej sobie jak bardzo on ją kocha. Głupota

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3