5 sierpnia 2013

Sporty

Juz chyba 100 razy postanawialam sobie ze schudne. Ze wyrobie sobie troche miesni na brzuchu, ze bede bardziej aktywna sportowo, ze bede bardziej zdrowiej sie odzywiac. Teraz tez sobie to obiecalam, i nie wiem czy tym razem bedzie inaczej czy tez nie. Znalazlam taka tabelke ''30 Day Crunch Challenge''. Narazie chce sobie wyrobic troche miesnie brzucha, a potem schudnac w udach. Mam nadzieje ze bedzie jakis efekt tej tabeli. Dzisiaj zaczelam, i jak narazie mam dobre mysli.






Mam nadzieje ze dotrwam do konca :)


-Wiktoriaah

32 komentarze:

  1. Powodzeniaaa . Ja tez musze w końcu zacząć . :)) FAjne zdjęcia.
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem po co masz schudnąć wyglądasz świetnie +obserwuję ,liczę na rewanż !

    http://roxane-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietnie wygladasz w tym stroju :)!
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że mieszkasz w Norwegii ;) ja mieszkam w Nowym Jorku :)
    Jesteś bardzo ładna ! Śliczne zdjęcia i blog :) pewnie że obserwujemy ja już , teraz ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę wytrwałości! ;)

    carolina--victoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak sobie obiecuję, a ty nie masz po co chudnąć, bo wyglądasz normalnie ;)

    notosmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia i wytrwałości życzę ;)

    http://pooczwarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia! również postanowiłam schudnąć i zaczełam ćwiczyć z Ewą Chodakowską. Na yt znajdziesz jej treningi. Proponuję zaczać od skalpela ;D
    jasne. już obserwuję i czekam na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia, ja już ćwiczę od początku wakacji i efekty widać :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz śliczną figurę, powodzenia : )
    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty jesteś śliczna <3 Zazdroszczę tego i tej ciemnej karnacji albo po prostu opalenizny <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    OdpowiedzUsuń
  12. powodzenia :)
    masz śliczną figurę :)
    ja też ćwiczę i jak na razie daję radę:)
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz swietna figure ! :) ale powodzenia :)
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takiego brzucha :C <3
    majtynak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale śliczny uśmiech <3
    świetnie wyglądasz w tym strojuuuuuuuuu *.*
    Zapraszam na dzisiejszy post :
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam się po co chcesz chudnąć...wyglądasz świetnie!: D

    Zapraszam do siebie+obserwuje.
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia! Ale według mnie masz świetną figurę! :>

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. masz świetną figurę, czego chcieć więcej *-* powodzenia :D
    + zapraszam do mnie, jeśli chcesz możemy obserwować :) wiska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia;)
    Fajny blog;)
    www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia i wytrwałości;).

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia! :D
    http://pollylilyloveyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ja bym chciała mieć chudsze nogi ;/, ale brak mi wytrwałości.
    Moim zdaniem masz śliczną sylwetkę i nie musisz się odchudzać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chuda jesteś! :))
    Ale powodzenia życzę ;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia ! :)
    Ja od dziś zaczynam treningi z Mel B i jeszcze taki fajny trening na nogi z jakiejś strony :)

    imposyhhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę Ci tego brzucha :(

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/2013/08/konkurs-wygraj-design-bloga.html - KONKURS - przepraszam za spam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz ślicznie.! Zazdroszczę takiej figury.!
    klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo, może i ja się wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  28. ale ty masz piękne ciało, po co chcesz je zmieniac?
    zapraszam do siebie: agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia ! Dasz rade <3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetne ciało i tak ;) Wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń
  31. O co chodzi w tej tabeli? Może też bym się dołączyła do tych ćw, bo ja robiłam 6 weidera, ale dotarłam tylko do 20 któregoś dnia. jak możesz to odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3