15 sierpnia 2013

Organizacja mojej bizuterii

heihei! <3

Wiec dzisiejszy post bedzie o organizacji mojej bizuterii. Wiec ja mam biala polke, ktora wisi na scianie, i jest z Ikea. Tak naprawde mam je dwie, jedna pod druga. Ale dzisiaj pokaze wam tylko jedna, bo tam jest moja bizuteria, i mozna powiedziec tez dodatki(okulary).


                                                            Tak to wszystko wyglada :)
                                Wiec w tym malym ''swieczniku'' mam moje bransoletki na lancuszek.
         Tutaj mam moje wszystkie ktotkie naszyjniki. Ten talerzyk na ktorym one sa, jest rowniez z Ikea.

                           Tutaj sa moje okulary przeciwsloneczne, i to szklane cos, tez jest z Ikea :)
                                        Te rozowe swieczki, rozwniez znajdziecie w sklepie Ikea.
                                           A tutaj sa moje bransoletki ktorych najczesciej uzywam.
                                           Te ramke z malym lustrem w srodku tez znajdziecie w Ikea.

                                                   Tu znajduja sie moje male kolczyki.
                                   A w tym duzym ''swieczniku'' sa moje takie metalowe bransoletki.
                                  Moje pierscionki xd Wiem, wiem, ale ja nie nosze prawie nigdy, wiec.
                                           Opakowanie perfumu Girlfriend. Stoi tutaj, bo jest rozowy xd
    A tutaj sa diverse rzeczy. Np. reszta kolczykow, inne bransoletki. I nie wiem skad jest ten koszyczek, ale     on stoi na moim biurku.
















I tutaj moja ''reka''. Nie pamietam skad jest, ale tutaj wisza moje dlugie naszyjniki ktorych juz nie uzywam. I ona stoi na mojej toaletce :)





















To tyle, i mam nadzieje ze post wam sie spodobal :)

I jeszcze zapraszam was do obejrzenia video mojego kuzyna, na ktorym ja jestem. ---> KLIK


-Wiktoriaah

16 komentarzy:

  1. Super post! Ja mam takie specjalnie woreczki i to w nich trzymam całą biżuterię. A wideo śmieszne! :D

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajny pomysł na notkę ;)
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to wszystko ładnie wygląda ! :) xx

    imposyhhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post mam nadzieję że kiedyś pokażesz nam druga półkę.Video jest śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny pokój jak się może w kiedyś zdecydujesz na vlogowanie to nakręć filmik room tour ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że tło bloga się trochę zmieniło ;D Choć tamto i tak bardziej mi się podobało ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo tego masz :D świetna organizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. wow jakie cudaaaaaaa <3
    Nowe tło widzę ? ładne :)
    Mogłabyś wejśc na moją stronę i poklikać w banner sheinside <3
    Jest to dla mnie ogromnie ważne :) Nie zaszkodzi poklikać kilka razy ;) Odwdzięczę się jakoś :)
    Napisz w kom że kliknęłaś :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie zorganizowane rzeczy , naprawdę :)
    I śliczne masz te krótkie naszyjniki *.*

    http://lovett-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dość dużo masz tej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że bogata kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealnie zorganizowane, wsystko się super prezentuje razem :))

    http://klaudia-jkaysua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tej biżuterii ;-)

    bluue-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. haha ja jutro jadę do ikei po meble. xD Pokaż toaletkę.:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twojego bloga <3 jest super <3
    zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :)
    dopiero zaczynam ;) http://wiktoriaaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3