27 czerwca 2013

New in

Hejj <3

Wiec juz jak mowilam wczoraj bylam w Drammen z mama. Stwierdzilysmy ze skoro juz tam jestesmy, to zajdziemy tez do innych sklepow. Bylo mnostwo przecen, itp. ale wyszlam w zasadzie z 3 rzeczami. Wlasciwie z 2, ale trzecia rzecz to zwykle gumki do wlosow, wiec.

                                                 
                                                                       // bluzka - bikbok//


                                                                       // sweter - cubus//


                                                                // gumki do wlosow - bikbok//

Gumki do wlosow z bikbok'u sa NAJLEPSZE<3


Plany na dzisiaj nie sa za duze. Ide z kuzynem na boisko, pewnie bedziemy grac w noge, kosza i siatke.   Nie ma naprawde co robic w tym Sande, i jeszcze ta pogoda-,- Naszczescie dzisiaj nie pada, ale i tak jest zachmurzone niebo, i nie mozna nawet jechac na plaze sie poopalac. Juz tak sie ciesze ze zaraz do Polski jade, moze tam bedzie cieplej.







-Wiktoriaah

5 komentarzy:

  1. Ale śliczna ta pierwsza bluzka *o*

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog Kuzyneczko :D :* dobre focie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna fotka *-* oraz bardzo fajny i naprawdę ciekawy blog pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania mojego bloga i skomentowania ostatniego posta hania-blog-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tu. Zapraszam na mojego bloga poświęconego recenzjom kosmetyków :) http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za wszystkie miłe komentarze <3 To bardzo motywuje do dalszego działania <3